Etiquetes

dissabte, 27 d’abril del 2024

miracles

 
Cementiri del Poble Nou, Barcelona, març del 2024. Foto: Toni Latrilla

 També em va donar la maqueta d'un vaixell, amb unes veles minúscules, unes cordes minúscules, un vaixell molt mariner fet de fusta pintada i escuradents, però la part flipant és aquesta: a dins d'una ampolla. Que ni tan sols era grossa, tot just a la mida normal d'una ampolla de cervesa. De com collons s'ho havien fet per ficar-lo allà dins, l'Angus no en tenia ni idea. L'havia trobat així,  la botiga d'antiguitats. Va dir que duia el meu nom escrit, per la meva dèria amb el mar i també per allò de sortir-me'n contra vent i marea, perquè un dia jo aniria allà on volgués.
 -Si tu ho dius -li vaig dir-. Però em quedaré sempre a dins d'una ampolla?
 Va riure.
 -El món és una ampolla, Demon. Amb gravetat i coses per l'estil. No esperis miracles.

Demon Copperhead (pàg. 316 i 317)
Barbara Kingsolver
Traducció de Marta Hernández Pibernat i Zahara Méndez Hernández
Navona

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada