Etiquetes

dissabte, 27 de juny del 2020

Fars

Far de Cala Nans, 23 de juny del 2020. Foto: Toni Latrilla

Recordo que de vegades llegies en veu alta.
-¿De veritat?
-Sí, de veritat. Era David Copperfield, ho vaig descobrir més tard, quan ja era gran i el vaig voler llegir jo sola. En aquells temps, no et cansaves mai de llegir David Copperfield.
-Fa molt que no el llegeixo, aquest.
-Però segur que el tens aquí.
-¡I tant que el tinc!
-Doncs l'hauries de tornar a llegir ara, trobo -repenja la barbeta a la mà i el colze a la taula i recita: -"Seré jo l'heroi de la meva pròpia vida o bé aquest títol recaurà en algú altre, aquestes pàgines ho diran..." -i torna a somriure abans d'afegir:- Sempre em va semblar que era un començament una mica sinistre perquè obre la porta a la possibilitat que nosaltres no siguem els protagonistes de les nostres pròpies vides. 

Sortir a robar cavalls (posició 2363-2370)
Per Petterson
Traductora: Carolina Moreno 
El Club dels Novel·listes 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada