Etiquetes

diumenge, 28 de febrer del 2021

Saber el vent i no saber el torrent

 
Pòster publicitari, París, agost del 2010. Foto: Toni Latrilla

  -Saber serveix per saber! De vegades amb el que se sap es pot fer alguna cosa, però no és pas això el que compta. Jo vull saber tot el que es pot saber, per no res, pel gust, i ara exigeixo que m'ensenyis tot el que saps, encara que no m'hagi de servir mai de res. I a més, no oblidis que soc la més jove, és probable que un dia sigui l'última i potser necessitaré saber coses per raons que avui ni m'imagino.
  Aleshores m'ho va explicar tot, els homes, el penis, l'erecció, l'esperma i els fills.

Jo, que no he conegut els homes (pàg. 134)
Jacqueline Harpman
Traducció d'Anna Casassas Figueras
Pròleg de Sophie Mackintosh
Periscopi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada