Etiquetes

dissabte, 22 de maig del 2021

Odissees

 
Horizontes equilibrados, Flavia Company. Piulada del 21 de maig del 2021

  Les persones valentes s'atreveixen a fer el que cal, em dic, m'insisteixo, em repeteixo, he de fer el que és degut, estic obligada moralment a sortir d'aquí, això és el que em va ensenyar la meva mare, això és el que em va ensenyar la meva àvia, perquè les dones de la meva família no som Penèlope, perquè les dones de la meva família som Ulisses, perquè ser Ulisses no vol dir ser home, ser Ulisses vol dir ser capaç d'una odissea, encara que aquesta odissea no hagi de ser reconeguda. La meva heroïcitat amb un pes potser petit per a la humanitat però decisiu per a mi, un efecte papallona les conseqüències de la qual no puc ni imaginar.

La planta carnívora (pàg. 147)
Andrea Mayo
Proa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada